14.11.05

Escales a la Segarra

Quan tinc un cap de setmana sencer (és a dir buit de continguts interpretatius) i el podem combinar amb els amics, fem alguna sortida d'aquelles de "turisme rural". No en plan "can fanga" perquè no ho som, sinó en "plan relax-cultural-recreatiu-gastronòmic". Normalment en fem dues d'aquestes sortides multitudinàries (de 10-12), el novembre i el febrer. Aquests dies hem anat a la Segarra en una casa que n'hi cabien 18 i per tant hem estat amples d'allò més. Hem recorregut la zona, hem anat al mercat de Calaf, hem menjat i poques coses més.
Jo, per la meva part he observat algunes escales, però sense atabalar-m'hi massa. D'escenaris no n'he trobat, però com que la casa tenia tres plantes, la cosa ja donava per unes quantes fotos. M'ha agradat la combinació d'estils, cosa que ja passa en aquest tipus de cases, ja que hi conviuen les originals amb les renovades o amb alguna ampliació que es fa quan es veu que el negoci va donant (i sembla que va donant!). Com a curiositat he de dir que quasi vam igualar el nombre d'habitants del poble amb la nostra presència. Deixo, de moment, aquestes dues mostres.