31.7.06

Navegant

Després de molt de temps (massa), hem trobat un diumenge per poder sortir amb el petit iot (es diu així?) d'un bon amic.
Que coincideixi estiu, diumenge, que jo no vagi a tocar i que els demés estiguin tots en condicions, sembla que no, però costa.
La veritat és que vaig disfrutar d'allò més. I si et deixen agafar el timó de tant en tant, ja és d'escandol. També he de dir que un dia de juliol, amb un sol imponent, la mar una mica mogudeta (pots comptar!) i anant en línia recta, la cosa tampoc és massa meritòria.
Pels que som "de marina" estar en contacte amb el mar es converteix en una part essencial de la vida. Per això estic tan orgullós de ser d'una comarca com el Maresme. Quan el veus des de la distància aprecies més la seva bellesa (tret d'algunes taques de fileres de cases que deixen el litoral literalment ratllat).
Que bonic és el Maresme! (per cert, és el nom d'una sardana de Ramon Vilà i Ferrer que tira 37-83).
Bé, com que avui és final de mes i el meu primer dia de vacances (de l'altra feina), deixo dues imatges, dues. L'escala de fora i l'escala de dins.
La millor fotografia, la de l'escala sencera vista des de l'aigua, no la vaig fer, no m'hi vaig atrevir. Probablement a hores d'ara estaria comprant una nova càmera.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Algú em pot explicar, perquè si estem de vacances estem desperts tan aviat?

Dessmond ha dit...

Per que som de vacances, Antoni, perque som de vacances! Estem més relaxats. Els nervis atonten.

vilapou ha dit...

(No)M'agrada que em faci aquesta pregunta. Jo també me l'he fet. A les 8!!! del matí ja estava pensant la quantitat de coses que havia de fer el primer dia de vacances. I ja no dono l'abast. Espero que demà tot es comenci a posar a lloc. Relax, relax, ...

Bet ha dit...

si, els que som de marina necessitem el maaaaaaaaaaaar!! jo també he navegat aquest cap de setmana, per la costa brava, però enyoro el maresmeeeee...

i mireu, jo estic de vacances desde fa quinze dies, i cada dia em llevo a tres de vuit!! Ja m'he fet gran, ja no m'agrada dormir. Uf.

Anònim ha dit...

Mestre Vilapou... què bonic és el Maresme, si senyor!
El felicito per estar de vacances, així com als que em precedeixen. Jo, de moment, treballo. És més descansat ;-)

Dessmond ha dit...

En teoria jo també estic treballant. Em vaig gastar l'oporutnitat al balneari de fer pànxing al balneari.