24.4.08

+1 -1 i una llibreria

+1.
Ahir, quan ens vam trobar amb la Sra. Vilapou per anar a visitar les parades de llibres, ella em va aparèixer amb un exemplar dedicat d'una novel·la. El títol és Nadie como tú i l'autora Anna Casanovas, "nacida en Calella, un pueblo de la provincia de Barcelona...". Està editat ni més ni menys que per Planeta, va ser presentat a Madrid per Nieves Herrero i a la portada posa que Anna Casanovas es una autora revelació de la novel·la romàntica en llengua castellana. Doncs serà qüestió de llegir-la.
-1.
Ahir al matí, continuem parlant d'ahir, vaig trobar un comentari al post del dissabte, Ciutat immortal. L'havia fet Jesús M. Tibau, escriptor, fill de Cornudella de Montsant i tortosí d'adopció, segons es defineix ell mateix. Després d'haver-me curat una mica de la meva poca cultura vaig decidir buscar El vertigen del trapezista. No el vaig trobar... em queda pendent demanar-lo o anar a ciutat un dia d'aquests.
Una llibreria.
Prefereixo deixar avui l'escala d'aquesta llibreria i no pas ahir. És a partir d'avui que ens hem de proposar el trepitjar-les més les llibreries. El dia de Sant Jordi ja ho fem prou.
Es diu La Llopa, és a Calella, i us la recomano tant pel material escrit com pel material humà. Una de les millors abans d'arribar a les grans ciutats.